Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-1026760
Kategória:Jármű
Alkategória:Autóalkatrész
Hirdetés típusa:Kínál
Hirdető típusa:Cég / Szakember
Leírás
Az akkumulátor aktivátor egy innovatív eszköz, amely kifejezetten 12V-os, savas akkumulátorokhoz lett tervezve, legfeljebb 120 Ah kapacitásig. Ez az eszköz kulcsszerepet játszik az akkumulátorok élettartamának meghosszabbításában és teljesítményének optimalizálásában, mind új, mind használt akkumulátorok esetében.
Az Áramkör Előnyei:
-Új Akkumulátoroknál: Megakadályozza a káros szulfátréteg kialakulását, amely hosszú távon csökkentheti az akkumulátor kapacitását és teljesítményét.
-Használt Akkumulátoroknál: Csökkenti a már kialakult szulfátréteget, ezáltal növeli az akkumulátor kapacitását, javítja a hidegindítási képességet és meghosszabbítja az akkumulátor élettartamát.
Működési Elv:
Az aktivátor az akkumulátorból felvett energiát különleges áramkörön keresztül, 15-20 másodpercenként 80-100 Amperes csúcsáramú, rövid idejű impulzusok formájában visszajuttatja az akkumulátorba. Ezek az impulzusok lassítják a szulfátréteg képződését és elősegítik a lemezek külső rétegén már kialakult szulfátréteg lebomlását. Az eszköz áramfelvétele csupán 2-5 mA, ami jelentősen alacsonyabb, mint az akkumulátorok tipikus önkisülési vesztesége.
Beszerelési Útmutató:
-Pozitív Pólusra Csatlakoztatás: Az áramkör piros vezetékét közvetlenül az akkumulátor pozitív (+) pólusára kell csatlakoztatni.
-Negatív Pólusra Csatlakoztatás: A kék vezetéket az akkumulátor negatív (-) pólusára kell kötni.
-Rögzítés: A műanyag házat célszerű stabilan rögzíteni a fülön található furat segítségével, hogy biztosítsuk az eszköz biztonságos elhelyezését.
Az akkumulátor aktivátor egy egyszerű, mégis rendkívül hatékony megoldás az akkumulátorok teljesítményének javítására és élettartamának növelésére. Ennek az eszköznek a használata jelentős mértékben hozzájárulhat a járművek megbízhatóbb működéséhez és csökkentheti az akkumulátorok cseréjével kapcsolatos költségeket.
Kipufogó Dob (Ver.1) talán LADA egyik vége sérült, rozsda csak felületi nem méricskélem 4db képet töltöttem fel róla : https://imgbox.com/g/rzjO9tiks8 minden külön fényképezve azt adom ami a képeken van nem másikat csak személyes átadás Budapest 18.k...
VW Bogár Index Fedél (Hassa 768) Ver.2 kívül kopottas a krómozás mágnes nem fogja komoly sérülést nem láttam elől a búra szélessége kb. 5.9-7.3 cm mérete kb. 13 x 8 x 5 cm és 100gramm 2db képet töltöttem fel róla : http://imgbox.com/g/tQusV5dkL1 mind...
VW Polo Műszerfal (1991) VDO , Made in Spain a plexi alul középen a két pici gombnál enyhén sérült komoly sérülést nem láttam a főképen erősen karcosnak látszik a plexi de csak poros volt fényképezéskor nem karcmentes és nem megímélt két égő és a fog...
VW-Audi Centrál Zár Pumpa (talán Golf II-Jetta II) teszteletlen VDO , Swiss Made , VW AUDI , 443 862 257 A , 252 ? 83 teszteletlen bontott a net szerint VW Jetta MK2 1988-92 (nem garantált) lehet Golf II, Jetta II, de még Audi is ... nem láttam komol...