Ezt a hirdetést archiválták.

Részmunkaidős irodai adminisztrátori állás

Budapest XVI. kerület
4 éve, 9 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-3849143
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Ingatlan adás-vétellel, felújítással foglalkozó cég részmunkaidős (4 órás) irodai adminisztrációs munkatársat keres. Olyan hölgy jelentkezését várjuk, aki dolgozott már hasonló munkakörben, van tapasztalata számítógépes munka területén, szívesen kommunikál emberekkel, küld emaileket, Wordben céges leveleket gépel, az Excelt stabilan használja táblázatok és kalkulációk készítéséhez, kommunikál a dolgozók és a cégvezetők között, számláz, pénzt is kezel, megbízható, precíz és becsületes.
FELADATOK:
Irodai adminisztráció, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése
dokumentumok, szerződések, teljesítési igazolások előkészítése, archiválása, iktatása, egyéb iratkezelés
árajánlatok készítése
számlák kezelése, számlázás
Munkatársak feladataihoz kapcsolódó adminisztráció ellátása (szabadságok, betegszabadságok, táppénz adminisztrációja, postai küldemények intézése, elkészült dokumentáció alkalmankénti kiszállítása a megrendelőhöz)
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
Microsoft Office (Word, Excel) alkalmazások magabiztos használata
Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat
Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség
Pontos, precíz, igényes munkavégzés
AMIT KÍNÁLUNK:
Barátságos légkör, versenyképes fizetés, céges mobilhasználat, bejárási költség hozzájárulás
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest, 16. kerület
Amennyiben érdekli hirdetésünk kérem küldje el fényképes önéletrajzát az [------] e-mail címre.

Elhelyezkedés
Budapest XVI. kerület

 
Elhelyezkedés
Budapest XVI. kerület